niedziela, 20 stycznia 2013

Wspomnienia...

Wzięło mnie na wspomnienia zeszłego roku :)
Cudowny a za razem przerażający moment kiedy okazało się że zaciążyliśmy.
W maju byliśmy w ogrodzie dendrologicznym. Było super, ciepło, słonecznie i rodzinnie.


Daria ma na sobie leginsy uszyte przeze mnie :)



Tu z Kubusiem :)

Chwila prawdy podczas USG. Chłopak czy dziewczynka? Tata - dziewczynka, Mama - dziewczynka, Tomek - chłopak, ja - raczej chłopak :) i co? i Tomek miał rację - Chłopak. Od razu wybrał imię Kubuś a ja dodałam Gabriel.

W maju też przyjechała Tomka kuzynka Ania z córką Tosią.


W czerwcu nasze dziecko skończyło przedszkole. Już?

W sierpniu przyjechała Kasia z dziećmi. I był ślub :)




We wrześniu ślub Kasi i Grześka :)

W październiku urodził się Kubuś.


W listopadzie urodziła się Dominika, córka Kasi i Grześka. Zdjęcie ze stycznia tego roku.

W grudniu przyjechała na święta przyjechała Kasia z chłopakami:

I mieliśmy śnieg i bałwana z psem :)


Wow tylu zdjęć to jeszcze nigdy nie miałam na blogu.
Mam nadzieję, że rok 2013 też będzie obfitował w wiele pozytywnych i przyjemnych momentów. Czego i życzę wam wszystkim :)
Pozdrawiam Alicja

2 komentarze:

  1. Witaj ! Zajrzałaś na mojego bloga - w końcu mogłam wejść na Twojego :) Widzę , że też coś szyjesz - sukienka i leginsy dla córki.. Dobrze też , że masz dla kogo szyć - rodzina , przede wszystkim dzieci - szybko szyj zabawki ! To wcale nie jest trudne :) Twoje dzieci mogą Cię do tego inspirować i dzięki temu będziesz miała większą motywację . Bo tak jak ja szyję..to czasem mi się i nie chce , nie mam w rodzinie małych dzieci , więc jak coś zrobię to mam nadzieję , że ktoś inny to zakupi i to będzie taka motywacja ,że jednak jest to potrzebne :) i komuś się przyda .
    Będę zaglądała na Twojego bloga - zapiszę Cię w zakładkach a pewnie później umieszczę na blogu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz :) Chciałam dodać jakieś tło, ale zbyt rzucają się w oczy..nie znalazłam jeszcze odpowiedniego..
    Pozdrawiam !

    PS.Zachęcam do dodania nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń