wtorek, 14 sierpnia 2012

Ślub

Nadszedł czas założenia GPS-ów, jak to mówi mój mąż. Teraz już zgodnie z prawem mogę na niego tak mówić. Wcześniej trzeba było tłumaczyć, że mąż ale jeszcze nie mąż. W każdym razie mamy to już z głowy.
Zaczynając od rana. Wstaliśmy niewyspani, bo do późna w nocy sprzątaliśmy i przygotowywaliśmy rzeczy do przyjęcia. Trzeba było jeszcze przygotować ogródek do przyjęcia. Chłopaki wczoraj rozłożyli wielki pawilon. Dzisiaj przynieśli stoły i krzesła, i wszystko rozstawili. Z mamą i Nataszką rozłożyliśmy obrusy, talerze i wszystko to co można było postawić przed ślubem. Potem z Asią (moją Sis) udekorowałyśmy tort kwiatkami.
Pozostało tylko się ubrać i pojechać do Urzędu na Zamek. Sama ceremonia przebiegła spokojnie. Daria cały czas siedziała z nami. Nawet przy podpisywaniu cyrografu była przy nas. Denerwował mnie tylko fotograf z urzędu. Powiedzieliśmy mu, że nie chcemy zdjęć a on i tak pstrykał. Jego sprawa.
Po powrocie z urzędu zanieśliśmy ciasta na stoły, tata polewał winko i tak sobie siedzieliśmy, gadaliśmy i podjadaliśmy ciasta. Tort był oczywiście przepyszny (dzięki mamuś). Część przyjęcia przeleżałam w domu, w łóżeczku. To był dla mnie męczący dzień. Nie pamiętam o której dokładnie się wszyscy rozeszli do siebie, ale było już późno.
Szwagierka ścięła się ze swoim pięknym i trochę atmosfera zgęstniała. Na szczęście było to już pod koniec przyjęcia. Ogólnie zaliczam ten dzień do udanych, męczących ale udanych. :)
A teraz parę zdjęć:







Fiona też chciała być na zdjęciach i kiedy tylko mogła wchodziła w kadr. :)
Idę spać bo padam na twarz. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz