poniedziałek, 14 listopada 2011

Urodziny

Najpierw było pytanie: mamo czy dzisiaj są moje urodziny?? I tak mniej więcej trzy razy dziennie od początku października. Daria zaczęła świętować urodziny 8, kiedy złożyliśmy jej rano życzenia, a ostatni goście przyszli w niedzielę. Jednak najważniejsza impreza odbyła się w sobotę. Po imprezie Daria była taka zmęczona, że zasnęła niemal natychmiast po wejściu do domu. Oczywiście nie obeszło się bez obejrzenia prezentów przed zaśnięciem. Na imprezę pojechała w nowej sukience. Mogę się pochwalić, że sama ją uszyłam a raczej przerobiłam ze spódnicy. Przed:
Po:
Kilka zdjęć z przyjęcia :)
Teraz nasza mała dziewczynka ma już 4 lata. I kiedy to minęło? Mierzy 105,5cm i waży jakieś 20kg. Teraz zaczęła pytać kiedy będzie miała siostrzyczkę :) i co ja mam jej odpowiedzieć? Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz